Nowinki z rynku e-commerce, czyli jak umiejętnie śledzić przesyłkę Allegro

Nowinki z rynku e-commerce, czyli jak umiejętnie śledzić przesyłkę Allegro

2021-11-08

Branża opierająca się na sprzedaży internetowej nie należy do najłatwiejszych.

Ciągłe pojawianie się konkurencji i oferowanie nowych produktów i usług, poniekąd zmusza przedsiębiorców do szukania nowych rozwiązań i usług ułatwiających działania biznesu, tworząc go przede wszystkim bardziej atrakcyjnym dla klienta. Jedną z opcji rozszerzenia możliwości e-sklepu, który został już zintegrowany
z platformami sprzedażowymi, w tym Allegro jest umożliwienie śledzenia paczki przez klienta dokonującego zakupu. Zatem jak śledzić przesyłkę Allegro i dodać tę opcję do swojego sklepu online?

Firmy kurierskie z możliwością śledzenia zamówionego towaru

Firma kurierska DPD, działająca od dłuższego czasu na rynku, jest jedną z najchętniej wybieranych opcji dostawy bezpośrednio do domu. Jej fenomen tkwi w możliwości ciągłego podglądu statusu przesyłki oraz bieżącym kontakcie z klientem, który na bieżąco otrzymuje powiadomienia z informacjami, o tym, gdzie znajduje się przesyłka, a w przypadku dnia dostawy dodatkowo przekazywane są dane kuriera w postaci numeru telefonu oraz zakresu godzinowego dostawy.
Jak śledzić przesyłkę Allegro w naszym sklepie internetowym, aby wszystkie dane były dostarczane do klienta? Najlepszym rozwiązaniem jest wprowadzenie pełnej integracji e-sklepu z firmą kurierską i połączenie tego za pomocą wtyczki ErpBox, która automatyzuje działania obu firm i pozwoli na szybką i skuteczną sprzedaż, przynoszącą zyski. 

Jak śledzić przesyłkę Allegro za pomocą ErpBox? Możliwości wtyczki są nieograniczone i pozwalają na:

  • Automatyczne przekazywanie danych o zamówionym towarze
  • Generowanie listów przewozowych
  • Generowanie dokumentów przewozowych
  • Automatyczne zamawianie kuriera
  • Przesyłanie do klienta informacji o statusie przesyłki
  • Przesyłanie informacji o statusie płatności

Pełna automatyzacja umożliwia przede wszystkim skrócenie czasu obsługi, który jest potrzebny na realizację zamówienia konsumenta oraz pełną informację zarówno sklepu, jak i kupującego o aktualnych statusach zamówionych towarów. 

ErpBox – nowe możliwości ułatwiające prowadzenie biznesu


Wykorzystanie potencjału ErpBox przynosi wiele korzyści w postaci oszczędności czasu, poniesionych kosztów oraz nakładu pracy związanych z prowadzeniem sklepu internetowego. Pełna automatyzacja daje nową jakość, która wznosi branżę e-commerce na wyższy poziom, realizując oczekiwania i potrzeby konsumentów.